Monday, September 08, 2014

Alo?

Cabinele de telefon au devenit invizibile pentru ca nu le mai folosim. Dar ele exista in continuare, chiar daca tufele au pus stapanire pe ele si praful le-a pudrat si camuflat. Natura observa imediat cand oamenii nu mai folosesc un lucru si pune imediat mana ei verde si stufoasa pe el.
Pentru ca luna trecuta m-am mutat la casa mea si am schimbat drumurile, am inceput sa trec foarte des pe langa o cabina telefonica parasita. Pe care nici n-as fi vazut-o daca nu as fi observat ca prea imi iese mereu in cale un sobolanel sprinten. Ce chestie, m-am gandit, uite un sobolan care ma place si se bucura ca trec pe aici! Dar nu, era doar o coincidenta si sobolanelul nu-mi iesea mie in cale, ci doar se nimerea sa vina acasa exact in acelasi timp cu mine, casa lui fiind sub cabina telefonica cu pricina. Sau poate era doar un operator grabit, intors din pauza de masa.

No comments: