Saturday, April 05, 2014

Ceai verde pentru o viata un pic mai roz

   Tot cautam pudra Matcha. Si tot nu gaseam, pentru ca e foarte scumpa si nu voiam sa dau un milion pe 100 de grame. Si, asa cum se intampla de obicei cand imi doresc ceva, m-am trezit cu un mail de la Claudia. Claudia are o ceainarie online, www.delicecorner.ro, cu tot felul de ceaiuri pe care nu le gasesti prin alte ceainarii si multe alte lucruri delicioase, de exemplu deserturi raw. Si avea bineinteles si Matcha japoneza, la un pret cumparabil. Pe care eu am pus-o intre timp in prajituri ( nu puneti doar o lingurita de matcha, cum zic unele retete, puneti 2, ca altfel nu se simte deloc), paste si salate si-mi vine sa o pun peste tot, chiar si in baie :)).

   Asa ca in dimineata asta mi-am facut un ceai cu pudra Matcha si m-am simtit din nou zen. Pentru ca iar am avut o perioada furtunoasa. Si cand vine furtuna peste tine, e important sa fii calm si sa nu-ti lasi mintile sa fie luate de vant.


No comments: