Thursday, January 02, 2014

Post gospodaresc

Ura, primul post din 2014! Pana acum am avut deja 3 pene de curent, scriu repede pana nu vine iar Marele Intuneric.
Mi-am propus atat de multe anul asta, incat acum ma simt foarte ocupata si preocupata. Pana acum am reusit sa fac tot ceea ce mi-am propus. Nici macar nu conteaza ca au trecut doar 2 zile, o singura zi e de ajuns sa-ti schimbe viata :))):
- sa scriu pe blog din 2 in 2 zile ( inca nu-mi dau seama daca e o coincidenta sau chiar ma tin de treaba). Sa scriu doar de dragul de a scrie, chiar daca nu am nicio idee sau chef. Pentru ca mi-e dor sa scriu aiureli.
- sa fac zilnic 100 de genuflexiuni ( am reusit sa fac vreo 75, e bine, nici nu ma asteptam sa fac 100 chiar asa, din prima luna, nu sunt perfectionista, macar de as face peste 50 in fiecare zi)
- sa sterg saptamanal praful de pe dulapuri ( am reusit ca in ultima zi a anului sa fac tot ceea ce nu am reusit sa ma mobilizez in celelalte sute de zile: sa sterg praful chiar si dupa dulapuri - de ce nu pot s-o tin asa mereu?)
- sa ma uit la mai multe filme romantice, pentru ca simt ca am vazut mult prea multe filme horror si am inceput sa devin un om fara inima. Mi-am dat seama ca daca impart un film romantic in 2 episoade si pun la mijlocul lui un film cu extrateresti, il apreciez astfel mult mai mult.
- sa scriu un poem care nu are nicio legatura cu poezia sau arta in general, in fiecare seara. Nimic serios, nimic cu rima, pur si simplu ceva scurt despre ziua respectiva.
Inchei acest post cu poemul de ieri.

In prima zi a anului nou am ramas fara electricitate
In timp ce afara straluceau pe trotuare
Cioburi si confetti si fantomele unor petarde extraordinare.
Am pandit blocurile din jur, sa fiu sigura ca e o pana generala
E infricosator sa stii ca doar tabloul tau electric s-a stricat
Si trebuie sa te mobilizezi
Sa chemi un electrician mahmur
Sa cauti numarul lui pe internet
In timp ce telefonul tau sta ca de obicei sa moara
Pentru ca am un ne-telefon muribund
Care functioneaza 1 minut si apoi vrea in priza
Si nu inteleg de ce il mai suport!
Cand stai pe intuneric, iti aduci aminte ca ai un geam
Asa ca am stat si m-am uitat la 2 lampioane
Care se plimbau aprinse pe cer
Si cand lumina a venit inapoi
Dupa vreo ora, cam asa
Mi-am pus un film 
Si am amanat iar
Cumpararea unui alt telefon.


No comments: