Wednesday, January 08, 2014

Pe ici, pe colo

Am depresie post-sarbatori si n-am niciun pic de energie. Imi iau insa vitaminele si uleiul de peste si astept sa ma transform din nou, peste noapte, intr-o zvarluga.
Mi-au placut azi niste porumbei care invarteau pe asfalt un pix. Ce pacat e sa fii pasare, sa vrei sa fii scriitor, sa ai atatea de povestit si o viziune unica asupra lucrurilor, dar sa dai peste un pix prea mare pentru ghearele tale si sa nu poti scrie nimic.
Mi-a placut domnul care plimba un caine si-l certa molcom si fara suparare: Ei, vezi, de aia te murdaresti, ca esti curios ca o pisica.
Mi-a placut o fata care mergea melodios. In mod sigur facuse sau facea balet, mergea in pasi de dans, probabil se invartea in poante cand nimerea intr-un colt mai intunecat, fara public incruntat.
Mi-a mai placut un domn care citea cu nesat o carte si dadea navalnic paginile. Din pacate, nu am vazut ce citea, cartea era ascunsa ca pe vremuri intr-o invelitoare de caiet.

No comments: