Tuesday, December 10, 2013

Super indragostita

Nu e vorba de ceva romantic. Vorbesc in general. Sunt super indragostita de toti si de toate. De cateva luni de cand ma tin de instagram, am redescoperit placerea de a face poze la lucruri mici, care fac diferenta intre o zi cu buline si una cu dungi . Sa merg pe strada noaptea si fac poze in sus, doar pentru ca imi plac degetele uscate de crengi care strang de gat felinarele. Si-mi place sa dau iama in magazine si sa cumpar lucruri pe care nu le-am incercat niciodata. Si sa ies cu oameni cu care am ce vorbi. Si sa rad de dimineata pana seara. Si sa spun ca viata nu e urata, chiar daca e horror uneori. Si sunt super indragostita de prietenele mele. De ce ne punem prietenii pe locul 2, dupa iubirea romantica, nu-mi dau seama. Ar trebui sa aiba un loc 1, de onoare, inainte de orice si oricine. Si sunt super indragostita de planurile mele. Dupa un an greu si foarte scurt, in care am apucat sa fac prea putine lucruri, am decis sa fiu mai disciplinata si mai severa cu planurile mele. Am doar 2 mari si late. Si o tema pentru acasa. Si sunt super indragostita de aer in general. Chiar daca esti racit si te ustura nasul rosu, e bine sa inspiri, sa expiri si sa te simti liber.

No comments: