Sunday, March 17, 2013

Unele posturi nu ar trebui sa aiba titlu

Imi place sa consider viata un targ bizar prin care sunt menita sa ma plimb si sa descopar lucruri favorite neasteptate. Sunt zile in care ma minunez ca uite, exista animale ca focile, iti vine sa crezi ca poate exista o fiinta atat de alunecoasa, lucioasa si simpatica, in acelasi timp atat de cruda si mirositoare a peste? Sunt zile in care ma uit doar la filme vechi, vorbesc cu oameni care vorbesc doar despre ei, descopar instrumente muzicale ciudate, precum "hang drum" care seamana cu un ozn negru, ma indragostesc de oameni care-mi fac rau sau de oameni care-mi fac atat de mult bine, trec prin lucruri dureroase, pe care nu m-as fi asteptat niciodata sa le traiesc pentru ca, nu-i asa, ne simtim invincibili si aparati de viata, de parca viata e aici ca sa ne protejeze ca o mama. Si sunt zile in care am impresia ca inchid aparatul si nu mi se intampla nimic, pentru ca asa vreau eu, si chiar si asa ma indragostesc de faptul ca uite, suntem ca o cutie plina cu cadouri precum urechile, amigdalele, sinusurile, hai sa citesc despre rolul sinusurilor in capul unui om. Spunem mereu ca avem atat de putin timp la dispozitie si atat de multe lucruri de facut, ce mai conteaza timpul cand esti inconjurat de atat de multe lucruri minunate, hai sa ne petrecem fiecare minut admirand tot ce se poate si sa aruncam ceasurile pe geam!

No comments: