Saturday, April 14, 2012

Nostalgii de altitudine

Imi e dor sa locuiesc foarte sus, deasupra tuturor. Am stat foarte multi ani la ultimul etaj al unui bloc foarte inalt. Avea un King Kong prins de paratrasnet, caruia ii dadeam pe furis frimituri in timp ce-mi luam cel mai bun mic dejun: ceai de tei romanesc si paine prajita cu unt si dulceata de 3 feluri. Se vedeau muntii de la geam, se vedeau oamenii care stateau la coada la paine, se vedea chiar si casa unui dictator. Coboram de sus, din cer, doar ca sa ma urc pe cel mai inalt tobogan si sa stau tot sus, sa ma uit deasupra copacilor, la copiii care-mi furau formele de prajituri pentru nisip imprastiate pe jos. Pe masura ce m-am facut mare, am inceput sa cobor. Sa locuiesc din ce in ce mai jos, mai aproape de asfalt. Si in timp ce vecina de sus, care nu doarme niciodata, imi tropaie in cap cu lipsa de eleganta a unui vampir rural, eu stau si-mi amintesc cu mandria unui zeu candva puternic, acum decazut, cum era cand auzeam doar pasii hotilor de antene ce-si lasau grabiti urmele in smoala calda de pe bloc.

5 comments:

Anonymous said...

Hristos a inviat !
Ma regasesc oarecum in ceea ce spui,prima mea garsoniera a fost la etajul 10,aveam o manie sa stau noaptea pe geam in bucatarie,cocotata pe masa (cu tot cu perna) si sa ma uit la oameni,e calm acolo sus..
Apoi m-am ''maritat'' si am decis ca e mai bine sa ne luam ceva la etajul unu,nu e asa rau..macar pot sa spal geamurile,sa mi las motanul pe terasa blocului fara sa-mi stea inima ca moare si e..racoare!
Cu drag, Lia

Bijuterii said...

Cand eram mica, imi placea sa ma urc pe blocurile cu 10 etaje s sa ma uit la oemenii carea aratau ca niste furnici. Acum am rau de inatime. O fi de vina instinctul de supravietuire? Nu stiu, insa si eu sunt acum mai aproape de pamant.

Ella said...

Indiferent cât de sus sau de jos locuiesc sau lucrez, e musai să mă urc din când în când într-un vârf de munte ca într-adevăr să văd lumea de sus. :)

ratzone said...

superb! atat pot spune!
in schumb vreau sa facem sch de linkuri..ce zici> uite te daca merit:) salve!

www.haine.store.ro said...

Stiati ca daca esti la etajul 10 timpul trece mai repede decat daca esti la etajul 1? albert einstein, teoria relativitatii