Tuesday, March 20, 2012

Buletinul meteo arata cercei lungi si fuste inflorate

Incep sa-mi revin, iarna asta m-a blocat si m-a facut sa simt ca traiesc intr-o perna. Dar acum mi-am pus fusta si am iesit din nou in lume. Citesc Stiinta si Tehnica, imi traiesc demna ultimele zile de raceala si pun la cale noi povesti. Sunt atat de recunoscatoare ca a venit vremea frumoasa, incat imi vine sa deschid o stand cu limonada in fata golanilor care ciripesc ca niste vrabiute date cu gel pe gardul din spatele blocului.
Sunt recunoscatoare zilele astea pentru toate nimicurile: ca nu mai trebuie sa port manusi si sa-mi agat brelocul de la chei in ele cand ma grabesc sa deschid usa de la intrare, ca nu mai trebuie sa patinez si sa urc munti de gheata in fiecare zi cand ies din casa, ca pot sa ma trezesc dimineata, pe la 6, si sa nu ma mai enervez pentru ca lumina este minunata si se aud mierlele cantand, ca pot sa dorm cu geamul deschis fara sa ma invelesc cu 14 paturi, ca peste 2 luni o sa platesc o suma normala la intretinere, ca pot sa port cercei lungi din nou si poate ca daca nu mai port fular de lana si pulover, nu o sa mai electrocutez cetatenii nevinovati care vor sa ma pupe pe obraz, ca pot sa-mi iau micul dejun in soare si ca-mi infloresc muscatele si gardeniile. Si ma gandesc sa scriu in fiecare cate o predictie meteo pentru oamenii care vor neaparat sa fie fericiti.

5 comments:

Octavian-Andrei Brezean said...

primavara e benefica indeed :)

Liz said...

Aceasta predictie meteorologica slash zodiac va fi urmata de mine intocmai. Multumesc.

msq said...

n-o vei face.

Roxana said...

Si eu asteptam vremea frumoasa pentru a purta cercei mari si colorati... 1 martie a fost darnic cu mine si mi-a adus multe chestiute lucrate manual.
Dar mai mult decat asta astept cu nerabdare luna cu suma decenta la intretinere, dar pentru asta mai am putin de asteptat.

windwhisperer said...

o primavara frumoasa !!!
primavara are tunnele cu happy end :)http://windwhisperer.wordpress.com/2012/03/21/lines-written-in-early-spring/