Monday, January 23, 2012

Castele in Spania pentru pesti

Pentru ca mi-au zis chinezii ca a venit anul dragonului negru de apa, m-am decis ca e un moment bun sa-mi cumpar in sfarsit pesti. 9 aurii si 1 negru pentru inceput. Asa ca m-am transformat intr-un arhitect de castele piscicole. Pentru ca nu vreau ca pestii mei sa se ingramadeasca intr-un apartament de bloc comunist; ei merita un palat rotund si luxos, copaci umbrosi si banca in parc, elefanti in fata casei si dinozauri in poienita acvatica. Poate chiar si un cal.

10 comments:

Anonymous said...

da, un cal vanjos pentru calatorii lungi si o echipa de caluti de mare pentru iesiri ocazionale.
si vezi ca daca ii rasfeti cum trebuie, cei aurii indeplinesc si dorinte. am citit eu.

Irrinaungureanu@gmail.com said...

Ma fascineaza blogul tau. il vizitez des si imi pare rau ca nu gasesc scris mai multe.

Sa fii fericita,fata-munte, ca inspirata esti !

numai bine ;)

Iren said...

Anonymous: mi-as lua caluti de mare doar ca lor le e mai bine in mare, nu in acvariu.

Eirene: multumesc, tot imi propun sa scriu mai mult si nu reusesc. sunt intr-o perioada in care scriu mai putin si ma ocup de alte lucruri.

Anonymous said...

da, ai dreptate cu calutii de mare. poate doar sa-i iei de mici, sa ii inveti de toate si sa-i eliberezi apoi in mare. impreuna cu pestisorul auriu care indeplineste dorinte. :)

ucuspucus said...

cel negru e cumva presedintele lor? :P
Stii, iara mi-ai dat idei bune de ilustrat... Mai stii povestea cu covrigii? Ei bine, ei au iesit pe hornuri multe, cu colindele odata, si s-au transformat intr-o reteta ilustrata si publicata in locul cu retete ilustrate pe care tot de la tine l-am aflat mai demult. Scrie, Iren, ca scrisul e fantana cu apa vie din povesti. Eventual poti sa scrii cand stai la coada la cumparat dinozauri pentru parcul pestilor.

Iren said...

ucuspucus: nu m-am lasat de scris, e doar o mini-pauza. nimic grav :)

Unknown said...

ŞTIU, ştiu, ştiu ăia aurii sunt cărăşei iar ăla negru (care respira greu) este tatăl lor !!!

v said...

aoleu, nu palat rotund, că-i înnebuneşti, sărăcuţii!

Iren said...

v: nu o sa aiba palat rotund, ci ceva mult mai frumos si potrivit :)

v said...

ah, vidal fericit!
aşteptăm, atunci.