Wednesday, October 19, 2011

Cum se rezolva un caz de "dor"

Ce dor imi e uneori de unii oameni! Un dor mare, care ma face sa simt un nod in gat, prelungit pana in piept, un nod ciudat care se simte ca o gaura neagra de fapt.
De unii am cum sa dau, dar e ceva care ma opreste, poate modul ciudat in care s-a oprit prietenia noastra. De unii nu mai stiu nimic si habar n-am cum sa aflu pe unde mai sunt si ce mai fac. De unii dau pe internet dar mi-e nustiucum sa le spun ca mi-e dor fizic de ei. Unii nu o sa stie niciodata cat de dor imi e de ei pentru ca simt eu ca ei nu isi mai doresc sa aiba habar de mine, sau poate isi inchipuie ca oricum lucrurile ar sta altfel. Iar pe unii simt ca trebuie sa-i las in pace, ca asa e cel mai bine.

5 comments:

monica said...

..si telefonul nu suna. si niciun mesaj pe email nu vine. si imi inchipui ca totusi intr-un tarziu telefonul va suna si atunci oare ar fi bine sa spun: mi-a fost dor de tine? simt ca e mai bine sa ma las si pe mine in pace, cu tot cu dorul meu.

Anonymous said...

Am leac pentru varianta "nu mai stiu nimic si habar n-am cum sa aflu pe unde mai sunt si ce mai fac". Sunt un pinguin detectiv pasionat (de altfel se stie ca pinguinii pun pasiune in tot ce fac), care daca nu gaseste orice, gaseste oameni care gasesc ce lipseste.

Si ce-i si mai bun, caut de placere! :D

Iren said...

pinguilde: imi place si mie sa fac pe detectivul, uneori insa cand oamenii par disparuti asta e de fapt dorinta lor, sa fie ascunsi si nedescoperiti. asa ca-i las in pace, sa vina ei la suprafata atunci cand isi doresc.

brightie said...

"poate modul ciudat in care s-a oprit prietenia noastra."

ce pacat ca nu putem prevesti modul asta ciudat, sa-l fentam...
asta vara mi-am revazut doua foste prietene din liceu, una dintre le imi parea atat de straina... :|

Cristina said...

Si e ciudat, totusi, cum un simplu "Mi-e dor de tine, ce mai faci?" poate lumina ziua. Indiferent de motivele care au fost.
Si mie mi-e tare dor. Sper totusi sa nu scap de nodul asta in gat! E semn ca inca imi pasa?