Wednesday, March 16, 2011

Super-puterea mea

Gripa m-a lasat fara energie dar m-a inveselit subit. Am observat eu ca sunt mereu vesela atunci cand nu mai am putere sau chef, asta e una din ciudateniile mele si probabil mecanismul meu de adaptare cel mai avansat.De fapt e super-puterea mea.
Cand o sa incep sa-mi caut din nou loc de munca o sa-mi fac un CV special, unde o ma laud mai ales cu faptul sunt un om vesel chiar si cand ceasul suna ora neagra a disperarii ( probabil o suta de angajatori o sa rada de CV-ul cel special, dar ei oricum nu-s minunati si nu vreau sa lucrez in astfel de locuri).
Pentru ca sunt un om vesel nu-mi gasesc prea des locul avand in vedere ca oricum traiesc intr-un nor negru, unde oamenii se trezesc dimineata cu sprancenele incruntate si nervii in pioneze.
Sunt de multe ori de o suta de ori recunoscatoare pentru fiecare om care-mi seamana si cu care reusesc sa stau si sa rad, fara griji si fara probleme. Veselia e o super-putere pe care eu credeam ca o are toata lumea, dar se pare ca e mai rara decat ziceau statisticile.

No comments: