Monday, September 27, 2010

De ce m-am suparat

Pentru ca toata ziua imi laudam sistemul imunitar, mai aveam un pic si-i cumparam o medalie si totusi m-a lasat balta exact cand aveam nevoie de el, la prima suparare.
Pentru ca mi-am dat seama ca nu-s deloc importanta pentru un om foarte important pentru mine.
Pentru ca uneori lumea e rea cu mine tocmai cand sunt eu mai buna cu ea.
Pentru ca sunt lenesa.
Pentru ca uneori nu ma potrivesc nicaieri si cu nimeni, nici macar cu mine.
Pentru ca visez vampiri in fiecare saptamana si mie nu-mi plac vampirii.
Pentru ca vine iarna si toata lumea o sa fie incruntata si neagra pe strada.
Pentru ca nu mai scriu lucruri personale pe blog si asta imi lipseste.
Pentru ca atunci cand ma simt foarte singura, nimeni nu da telefon.
Pentru ca nu-mi vine sa-mi iau lumea in cap desi ar trebui.
Pentru ca am impresia ca ma invart in jurul cozii desi nu am coada.
Pentru ca vorbesc in gand cu persoane cu care n-ar trebui sa vorbesc.
Pentru ca am impresia ca toata lumea merge inainte, numai eu stau pe loc.
Pentru ca sunt prea severa cu mine si-mi spun mereu ca am capul patrat.
Pentru ca stiu ca totul o sa fie bine dar binele asta cred ca vine cu un tren personal romanesc pentru ca are o intarziere mult prea mare.

No comments: