Monday, March 01, 2010

In ziua de azi, o geanta poate sa incapa si o casa de om

Ehe, de cand nu am mai preluat o leapsa.
Leapsa de la Luminita: ce am in geanta.
- portofel rosu care naparleste, imi lasa mereu piele rosie pe maini si eu tresar si am impresia ca m-am taiat
- un ipod cu firele incurcate si casti aproape surde
- 3 morcovi, o lamaie si 2 kiwi bine impachetati, exista studii care spun ca unui kiwi ii cad cam 100 de fire de par pe zi asa ca interiorul gentii poate arata ca o podea de coafor de fructe
- o pereche de manusi dungate - daca se intoarce iarna brusc zilele astea, sa fiu pregatita
- o umbrela minuscula, pe care nu o folosesc nici atunci cand ploua tare pentru ca mi-e lene
- o legatura uriasa de chei si breloace pe care insa nu o gasesc niciodata cu usurinta printre celelalte lucruri
- o tona de carti de vizita, bilete de cinema, chitante si bonuri
- un moleskine uzat si un creion neascutit

No comments: