Monday, February 01, 2010

Ademenirea lucrurilor noi

Spre deosebire de alti oameni si vechea Iren, mie imi plac schimbarile. E drept ca-mi plac mai mult schimbarile pe care mi le asum, pe care am timp sa le pregatesc si pe care le percep ca pe niste victorii de Napoleon atunci cand vad ca-mi ies bine. Si e drept ca marai cand schimbarile vin de undeva, nu se stie de unde, din Padurea Schimbarilor pentru Oameni Neschimbati, si ma iau pe nepregatite, ma rasucesc, ma intorc pe toate partile si ma lasa mototolita si cu cufletul la gura. Dar imi plac schimbarile mai mult decat lasa se intrevada firea mea cuminte. Pentru ca desi ma vad cu un singur barbat toata viata, nu ma vad cu aceeasi meserie pana la batranete plus cateva interese meschine ingramadite intr-un colt.
In ultima vreme am ramas intr-un loc caldut si comod, unde nu am parte de mari aventuri, si acum mor de pofta sa fac o schimbare. Imi vine sa-mi atarn de gat un semn cu "Openness to change" si sa vad ce mi se intampla.

No comments: