Monday, October 27, 2008

Se schimba macazul pe linia rutinei 5

Dimineata deschid un ochi, scot o mana. Mi-e frig. Bag mana la loc in plapuma si mai adorm 5 minute care trec repede. Scot repede mainile si topai de 3 ori pe loc, ca un baschetbalist care face incalzirea. Apoi intru cu piciorul intr-un prelungitor de priza si ma apuca rasul, in loc sa ma doara. Trece cam o ora pana sa fiu in stare sa scot o vorba, dar apoi recuperez.
Seara, dupa ce rad mult cu Ruki ( sau plangem mult, depinde de situatie :)), dar asta mai rar), dupa ce vorbim de politica si alegerile din America, baieti, barbati si alte lighioane, incerc sa-mi aranjez pernele cum trebuie, mai arunc cu lucruri din pat pe jos, incercand sa-mi fac loc, citesc un pic si ma uit in sus intr-un colt unde se afla in permanenta un paianjen. Si apoi ma ridic si sting lumina si invariabil imi cade in cap cate un lucru.
Mi se pare ca rutinele astea o sa se schimbe in curand. E mai greu sa le pastrezi cu cineva langa tine. Duca-se in lumea rutinelor parasite!
:)
no comments for this post.