Saturday, October 25, 2008

Jazz

Am fost ieri la Masters of Jazz si am dansat pe scaun. De cate ori ascult jazz, imi trece tot raul si toata tristetea, de parca se sterge totul si nu mai raman pe lume decat acoperisurile si burlanele care picura si strazile laturalnice iar eu sunt o pisica fara nici o grija, care sare peste o cornisa.
Este un sentiment de libertate si nepasare pe care il am foarte rar si pe care am invatat sa-l pretuiesc pentru ca de fapt imi contrazice firea mereu macinata de niste probleme, amanunte, prostii.
Va fi un weekend foarte frumos pentru mine si asta va urez si voua. Acum ma duc sa ma bag inapoi in pat, pentru ca afara e atat de urat iar eu am aprins lampa si citesc autobiografia Agathei Christie, o carte desueta si absolut minunata, ca un garden party literar. Si rad pentru ca pe atunci toate fetiscanele aveau fantezii despre cum barbatii pe care ii iubeau se imbolnaveau grav si mureau in bratele lor si-mi amintesc si eu clar cum am nutrit prin gimnaziu niste ganduri asemanatoare pentru niste baieti :)) E ceva specific feminin.
Iar Agatha Christie se indragostise de un receptioner de la hotel, care era inalt si subtire ca o tenie, si pe care visa sa-l ingrijeasca de ciuma in Indochina.

13 comments:

Rareș said...

Și băieții aveau fantezii similare, să știi! :)

Daciana said...

Ma faci sa imi aduc aminte de "Painted Veil".
Eu cred ca boala e cu doua taisuri, ne aduce foarte aproape sau ne indeparteaza de oameni.
Cat despre baietii din liceu, esti sigura ca meritau asemena sentimente inalte? :))

Iren said...

pusthebutton: da? :)) inseamna ca le ascundeati foarte bine!

daciana: nici macar nu erau de liceu, erau de gimnaziu. niste piticoti :)

Daciana said...

de obicei le ascundeau prin buzunare pe la fete :)

jo212 said...

aaa, ce frumos ca ai fost la masters of jazz! daca te mai duci, sa-i trimiti lui chick corea o imbratisare imaginara din partea mea : )

>:D< ( asta e pentru tine : )

Unknown said...

nu stiu daca e specific masculin, dar la un moment dat am avut clar viziunea ca imi doresc sa fie langa mine "cand o fi sa mor". cu capul in poala ei :). si mi-a usurat mult atitudinea fata de respectivul eveniment.

Rareș said...

Da, da :)

Iren said...

jo212: >:D< din pacate n-ajung :(, dar vreau neaparat la nigel kennedy, pe 24

Diana Adela Martin said...

la un nigel kennedy te bagi?

Diana Adela Martin said...

raspunsul e da.. vazusi acu' :)

sayadinna said...

incearca club music 13..e muzica dumnezeiasca live..pe undeva prin centrul bucurestiului..fa-ti timp si mergi intr=o seara acolo cu ruki sau singura si te vei simti intr-un mare fel;)

Iren said...

sayadinna: multumesc pentru indicatie, o sa fac o calatorie intr-o seara pe acolo :)

Diana Adela Martin said...

am gasit-o vineri intr-un anticariat :)