Saturday, September 06, 2008

Barbatul ideal 2

I-am promis Klarei ca scriu despre asta, desi n-aveam de gand sa mai scriu vreodata pe blog despre subiectul asta. Datorita unui blog inveti sa fii mai tacut si sa tii pentru tine o gramada de lucruri importante.
E riscant sa scrii despre barbati ideali pe net. Din cauza primului post am avut multe de patimit si mailuri de citit, de parca daca scriu despre ceva, inseamna ca nu-l am deja sau sunt in cautarea lui. Sau ca vreau sa-mi gasesc barbatul ideal pe net. Eu nu cred ca barbatul potrivit se gaseste, ci apare din senin, de obicei in locuri neasteptate si nepotrivite.
Acum trei ani chiar il gasisem pe barbatul ideal. Eram atat de indragostita incat nu m-am gandit nici un pic la faptul ca de fapt nu-l prea plac. Intre timp, amandoi am crescut, ne-am schimbat si pentru ca nu mai sunt indragostita de el coordonatele continentului barbatul ideal s-au schimbat si ele.
Azi vorbim de altcineva.
Un om care este bun si rabdator, care nu se oftica si nu se razbuna, care nu se plange de trafic, manelisti si care nu invidiaza conturile sau masinile altor barbati, pentru ca nu-l intereseaza asa ceva sau ce fac altii. Care stie sa rada ca nimeni altul, care nu fumeaza, nu se drogheaza si nu cade sub masa cand bea, care nu are probleme cu faptul ca-i cade parul sau cu faptul ca imbatraneste, datorita caruia sunt mai independenta si descurcareata, dar care nu ma lasa sa car plasele de cumparaturi, dezvinovatind-se ca astfel "ma invata cu viata cea grea", care repara lucruri si stie cat costa painea, cu care pot cumpara carti, jucarii sau bijuterii, care ma da cu crema solara pe nas, imi cumpara sirop de tuse si moare de dragul meu chiar si cand sunt tunsa ca un baietel, cu care calatoresc in Islanda si ma dau in roata mare, cu care ma simt in siguranta sa fac un copil pentru ca stiu ca o sa aiba grija de el la fel de mult ca mine si ca nu o sa dea niciodata in el.
Si care nu ma obliga sa mananc peste.
Si atat de multe altele, care nu se cade sa fie spuse tuturor, in gura mare.


*Stiu foarte bine cat de oribil suna "barbat ideal" si da, stiu ca el nu exista, e doar un mod de a spune. E bine insa sa ai niste coordonate, ca sa nu ajungi prea departe de port sau sa te trezesti in cu totul altul.

No comments: