Tuesday, July 29, 2008

Casa pentru Kafka



Reclama pentru Cristina

"Metamorfoza" lui Franz Kafka e proiectul meu de licenta, si a fost prezentat luna trecuta la Centrul Metropolitan pentru Tineret. Initial a constat in 7 ilustratii in penita/laviu 50/50 cm si o carte-obiect. Din motive de spatiu si lipsa destinatiei, cartea ma simt nevoita sa o dau, impreuna cu ilustratiile din ea (8 gravuri aquaforte/ aquatinta 20/20 cm, exemplare de artist, semnate de autoare). Ansamblul contine in total un soclu mare si greu, de 1 m inaltime, o cutie 50/50/50 cm din placaj tot mare si grea, cu coperti hand-drawn (monotipie+tus) pe hartie, 8 stampe montate in interiorul cutiei, un zavor si 3 gandaci frumosi ce decoreaza coperta. Ce-as dori eu de la cei interesati e ca obiectul sa ajunga si sa se mentina safe, undeva la vedere (nu caut un spatiu de depozitare, ci de expunere), iar doritorul sa asigure transportul lucrarii (care se afla la facultate - undeva in zona Cismigiu, vizavi de bis. Sf. Iosif). Eu asigur maintenance-ul in caz ca se strica. Rog din momentul deal-ului sa mi se ofere un interval de o saptamana in care sa reconditionez obiectul, care din cauza ca e entirely hand-crafted de autoare, nu e prea rezistent, iar in urma transportului la si de la galeria unde a fost expus, s-a deteriorat partial. Ma puteti contacta in legatura cu achizitia la cristina.negrau[@]yahoo.com.

1 comment:

tomi said...

buna!
sper sa fie ok daca am pus si eu adresa de blog la mine in lista de bloguri:)
http://tomicsek.blogspot.com/
daca cumva e ok blogul meu,, poate va aparea si in lista ta! :)
mersi!