Sunday, June 29, 2008

Vazute in metrou

Daca schimbi linia de metrou, iti schimbi si lentilele de contact de dupa ochi si vezi altceva.
Bunicul cu sprancene stufoase si pleoape cazute peste ochi isi asigura nepoata ca el o poate vedea cu urechile, un nas de leu de afis se lipeste de geamul usii si un barbat il apasa ca pe un buton, betivul cu blugi pe care scrie original life are un dar deosebit: cand ofera locul lui unei adolescente, acesteia i se va deschide din neant portofelul si cand se va apleca sa culeaga banii moneda cu moneda, decolteul ei generos ii va oferi o priveliste la fel de frumoasa ca un parc plin de salcami infloriti, tanara frumoasa la chip si la haine se enerveaza foarte tare ca i s-au inchis usile in nas si loveste cu atat de multa furie in vagon incat unei tinere ii sar ochelarii de soare de pe nas, cutiuta de miere cu cap de marocan de la apidava din geanta mea se sparge inexplicabil si aburul lipicios de opal se raspandeste peste albastrul de patura ca o clisa de extraterestru - cartela de metrou e trainica insa si functioneaza chiar si cu miere pe ea.
Apoi am revenit la linia de metrou obisnuita si totul a fost asa cum stiam.

4 comments:

Kit said...

Ahm... "Apidava", nu "Apicodava".

Iren said...

:)) da, si stiu si de ce am gresit! pentru ca vazusem wanted cu fratia tesatorilor si mi-a adus aminte de tricodava

Anonymous said...

uneori ne abandonam in lumea visarii...plonjam asa...cu ochii deschisi, si e atit de placut... multumesc pentru o calatorie cu metroul din visul tau...

Korova said...

Eu care am trăit toată viaţa prin provincii şi orăşele mici nu prea am avut contacte cu metroul. Mersi de plimbare.