Wednesday, May 21, 2008

8

Nu ma simt prea bine zilele astea asa ca asteptati-va la posturi foarte aiurea. Si pentru ca nu am deloc inspiratie, dar am chef sa scriu, o sa-mi amintesc brusc ca am primit acum muulta vreme o leapsa. De fapt am primit multe lepse dar am fost netrebnica si le-am trecut cu vederea.

8 lucruri dubioase despre mine

- Cand sunt in sedinta desenez in caiet capete de monstri, albine robotizate si extraterestri.
- Imi plac foarte mult oamenii timizi, care se balbaie, se inrosesc si se impiedica.
- Imi doresc mult un frigider si un aragaz nou
- Uit mereu cum se construiesc barcutele de hartie. De fapt nu am fost vreodata in stare sa construiesc origami, chiar daca mi se arata cu rabdare cum sa fac, pas cu pas.
- In clasa a 5-a mi-am falsificat nota de pe teza de matematica ( am incercat sa fac dintr-un 5 un 6) dar se vedea clar ca este un fals grosolan. Asa ca mi-am pierdut curajul si am renuntat la plan. Nu am stofa de escroc.
- Cuvintele "mutunache, acusica, canutza, chitibus" ma fac sa rad foarte, foarte tare.
- In viziunea mea, micul dejun ideal este cel alcatuit din inghetata, ceai si floricele vechi.
- Mi-e urat si rau fara cineva pe care nici macar nu-l cunosc bine.

12 comments:

Kit said...

Poate asta sa te binedispuna putin.

Anonymous said...

Clar, ai luat-o razna...
Ce e aia... "...nu ma simt bine" ?
Ce, ninge afara?
Ori e vremea aia lunara?
Ce fel de posturi/scrieri faci in ultima vreme?
Ia mai iesi la o plimbare, ceva, undeva, mai fa si tu o poza, alea... gaseste un scop in viata, zic.
Destul cu filozofia si enigma daca gastele mananca paie...

sickboy said...

irene, i'm your guy, i'm telling you

Iren said...

multumesc kit, o stiu. foarte, foarte frumos.

blegoo: ce, n-am voie sa ma simt rau? doar nu o sa fiu cu gura la urechi cand n-am chef :P

sickboy: cumva eu nu-s prea sigura :))

Anonymous said...

Uite doi oameni ce probabil o duc mai rau.

Anonymous said...

mutunache, acusica, canutza, chitibus :D

Iren said...

:))))

ruki said...

postul asta a devenit un al doilea carton cu dorinte.

pe cand un frigider nou, deci? :))

Anonymous said...

mmhm, si eu desenez monstri pe foi, la scoala. De fiecare data ies incredibil de deformati, dar perseverez.

Anonymous said...

Mie imi plac post`urile pe care le scrii cand nu te simti bine. Mai vreau.

P.S. Asta nu inseamna ca nu vreau sa te simti bine :D.

Anonymous said...

Se poate si mai rau...

Cherry Blossom said...

:)))))) ... pun pariu ca dupa ce ai recitit ai ras asa 1pic!!!

dupa furtuna si soare