Monday, October 22, 2007

Obiecte fara nume

In caz ca nu stiati, liftul are un semafor pentru etaje. Ii zic semafor pentru ca eu nu stiu cum se numeste lucrul ala aflat deasupra butonului cu care chemi liftul. Daca nu ar fi triunghiurile sau sferele alea colorate, puse acolo ca sa-ti indice daca liftul coboara sau urca, etajele s-ar tulbura ( au o natura foarte senzuala) cand liftul le-ar atinge si ar fugi, incurcandu-si ordinea. Etajele sunt de asemenea si niste iele in devenire si incearca mereu sa amageasca si sa opreasca timpul si liftul in loc. La parintii mei in bloc, etajele 2 si 7 sunt ielele cu cea mai mare experienta, care reusesc sa obtina ceea ce-si doresc. Noaptea, daca esti atent, iti pun piedica si incearca sa te aduca ofranda casei dragului lor lift.
Ma bucur ca acum nu mai sunt nevoita sa merg des cu liftul, mi se pare un loc inspaimantator.

4 comments:

Anonymous said...

Lifturile nu`s malefice Ireano. Lifturile te fac sa razi. Lifturile te intampina cu fel de fel de inscrisuri. Din alta parte decat din lift, n`aveau tu de unde sti ca "Steaua e cel mai bun!" :)

Anonymous said...

In engleza i-ar zice elevator sau lift floor indicator si ar arata bine asa sau asa.

Anonymous said...

Nici eu nu-l iubesc. Unui tip pe care-l cunosc ii placea sa "se dea" cu liftul; cunostea el un lift care, daca sareai inauntrul lui, cadea in gol vreo 3 etaje pana se oprea in frane, si el era foarte amuzat. Eram odata cu el in liftul ala si-mi zice "asta e liftul cu care ma dau eu". Am avut o senzatie beton. :D

Ela Iliesi said...

Eu am un lift care imi place - de fiecare data cand ma plimb cu el imi canta in cap Moby..

"Lift me up.. lift me up
Higher Now .. ama"

De obicei il iau pana la etajul 16. Duce la locul meu secret.. :)