Friday, June 15, 2007

Serie

Serie de posturi mai mult decat scurte pe care din diferite motive nu le-am scris (deci voi nu le cititi acum)

- mi-as dori sa se inventeze un pervaz perpetuu, unde sa asez la nesfarsit ghivece pline cu gura-leului, petunii, gardenii
- nu-mi plac deloc camerele somptuoase, pline de baieti de marmura goi - devin indecenti noaptea si le folosesc drept toaleta
- cand metroul a sosit in statie, curentul starnit de el a fluturat sutana unui monah alcatuit din monade si din buzunarul meu au cazut doua monede. as fi putut sa ma numesc Mona
- exista insecticid de respiratie - insecticidul care patrunde in corpul insectei pe caile respiratorii. adica insecticid pentru drumuri fragile.
- elanii nu sunt foarte timizi, dar acel elan intrase in modul intrinsec
- pot fi acarienii dresati?
- oare cum ar arata momaia unei molecule? o fi transparenta?
- nu am avut niciodata senzatia sau regretul de "am pierdut trenul, cum ar fi fost daca?" Pentru mine pierderea unui lucru/om se intampla cand acel cineva hotaraste sa plece de langa mine. Nu exista pierderi!
- uneori ma simt ca intr-un paradis din parafina

ps: o perioada o sa scot comentariile. nu m-a suparat nimeni, nu am nimic, dar simt nevoia sa scriu in blog ca intr-un jurnal. asa ca, nu va suparati pe mine :)