Tuesday, May 29, 2007

Mireasa lui Chucky


Pe Papusica am cumparat-o din Babadag. Statea langa un iepure roz din plastic si iesea in evidenta prin rosul pasional al hainelor ei. Mi-au picat ochii pe ea cum am iesit din moscheea Gazi Ali Pasa. Statea cuminte, cu o fetisoara inocenta dar totodata psihopata. M-a hipnotizat sa o cumpar si a stat cuminte in bratele mele tot drumul. In prima noapte cat am dormit cu ea in camera, in Tulcea, am stat permanent incordata de teama ca Papusica sa nu vina la mine, sa ma priveasca dulce si sa ma sugrume cu apendicele ei pe care le foloseste pe post de maini.
Toata lumea a facut poze cu Papusica, a fost vedeta vacantei. O sa mai gasiti poze cu ea si pe Flickr. Acum sta la mine in camera si face striptease la bara biroului meu, cu aceeasi expresie cuminte si sarita de pe fix pe fatza.

Imi place sa am jucarii psihopate. Acum imi doresc mult o maimutica din aia cu baterii si talgere in maini. Cand nu-mi doream, vedeam peste tot, acum nu gasesc nicaieri.

8 comments:

Anonymous said...

Haha, tare!

Mihai said...

bara de pe birou e pentru papusi sau pentru oameni? :))

Anonymous said...

poate fi si pentru oameni, dar pentru oameni foarte mici! :P

Irina said...

http://www.youtube.com/watch?v=2tcMicr4icQ&mode=related&search=

Anonymous said...

[not a comment]

ok - daca tot dai atatea detalii, nu pot sa nu te intreb - esti din tulcea, babadag or arround sau ai fost in vizita? eu sunt nascut in babadag si am stat pana la 10 ani in topolog. mai stiu cativa oameni prin bucuresti care sunt din tulcea, dar asa de putini si cand mai gasesc pe cate cineva, it feels good...:)

Anonymous said...

nu-s din dobrogea, am fost acolo sa facem poze :)

Anonymous said...

raza: taaare frumos :X. si muzica si videoclipul

Anonymous said...

mai degraba astea de aici :)

http://avatare.mylol.ro/fantasy/

stil gothic :)