Tuesday, February 27, 2007

Marti seara

Daca nu ma facea atenta el atunci la constantele π din curtea umbroasa, nu as fi observat cate numere irationale reale exista in jurul meu. Seamana cu niste zambile si miros ca ele, dar nu sunt toate zambile; unele sunt din fier, lemn si caramida.
Azi am fost obosita rau, m-a plouat pe umbrela care seamana cu o camasa de barbat transpirat, am trecut peste multe fibre optice murdare si am ajuns acasa si mai obosita.
Cand torni in tine niste vin rosu in care plutesc multe maini si picioare mici din pluta, oboseala se preschimba in chicotit si dor de pokemoni :(. As vrea sa aiba toata lumea un pokemon. Pokemonul aduce fericire si tine grijile la distanta. Cand insa nu e langa tine, ingrijorarile napadesc iar cu furci si topoare. Nu-i nimic, o sa ma spal pe cap cu un sampon sarmant si o sa inabus rascoala :)

2 comments:

Muler said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

atunci eu iti zic "multumesc" pe un ton grav.