Thursday, December 14, 2006

-zahar

Am decis sa mananc mai sanatos si sa las tot ce contine zahar la o parte. Adica sa devin unul din acei oameni nefericiti care spun cu oarecare mandrie, dar cu o frustrare imensa, ascunsa bineinteles, "eu nu mananc dulciuri". Pentru ca am ajuns o "dulcivora" :(. Bine, nu o sa ma las de tot. Totusi, chiar si asa, cum o sa fac asta nu stiu! Mai ales cand colega mea, Adina, are un sertar pe care l-am intitulat "sertarul pentru oameni grasi", pentru ca tine in el numai bunatati :(. De fapt, acolo sunt cei mai buni biscuiti din lume dar care, nu stiu cum, cumparati de mine nu sunt asa buni :)) Si cum sa ma las de tot ce contine zahar daca noaptea tarziu, cand mi se face foame, gasesc numai dulceata si gem, de parca frigiderul meu ar fi camara de arici, nu frigider :(

10 comments:

Anonymous said...

Hey, my name is SF and I was a sugarholic. I ate sugar for 20 years until 3 weeks ago when I decided it's crap.

I'm now living happily ever after with no sugar at all :)

Citeste chestiile astea, cultiva-te:

http://www.t-nation.com/readTopic.do;jsessionid=98EA415A685C53FA23C9BE806E6C0B6B.hydra?id=460638
http://www.t-nation.com/readTopic.do;jsessionid=98EA415A685C53FA23C9BE806E6C0B6B.hydra?id=459548

...esti demna sa urmezi sfaturile de acolo? :D

Anonymous said...

DO TRY this at home (sau work, sau in alta parte): dimineata pe stomacul gol... nika. dar nika. se cumpara 1 kg suc portocale cat mai natural. Se inghite pe la 12-14 (se va duce direct in vene). Dupa-amiaza... rabdam. Eh... seara! (da,da... seara! contra-indicatia tuturor) se crapa matzul cu tot ce prinde ochiul prin frigider. Dulce/nedulce, sarat, gras, slab, carne, etc. Orice.

Garantat: mentinerea constanta a greutatii corporale.

Anonymous said...

asta e, dar marturisesc ca nu sunt indeajuns de demna sa urmez sfaturile unui site numit testosterone nation! (btw, imi da eroare)

gigix, nu am probleme cu greutatea corporala :)) oricum, partea cu mancat mult seara se intampla zilnic, chit ca vreau, chit ca nu vreau :)) dar partea cu saritul peste micul dejun mi se pare o aiureala. este cea mai importanta masa!

Monica said...

eu nu mai mananc cu zahar...merge si asa..cu timpul o sa te obisnuiesti,,,iar cand o sa mananci banana o sa ti se para zaharisit de dulce...

dar zau daca are rost sa nu mananci tone de ciucalaaaataaaaaaa:((

Anonymous said...

eh monica, o sa fac si eu ce o sa pot :D

Anonymous said...

poti incerca gemul fara zahar, pentru diabetici. este la fel de bun.

Anonymous said...

si eu am reusit sa renunt la zahar. la zaharul cubuletze pe care-l topeam cand eram mica oricand se ivea ocazia. avea un gust total diferit de zaharul la linguritza.

dar de la a renunta la zaharul in stare pura pana la snickers e cale luuunga. lunga rau. :D

Anonymous said...

@gigix said: se crapa matzul cu tot ce prinde ochiul prin frigider. Dulce/nedulce, sarat, gras, slab, carne, etc. Orice.
Garantat: mentinerea constanta a greutatii corporale.

Sure :) Daca ai 100+, te vei mentine ;) (Garantat!)


@Irene said: marturisesc ca nu sunt indeajuns de demna sa urmez sfaturile unui site numit testosterone nation! (btw, imi da eroare)

We have nothing against T-Vixens.
http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=459493
http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=459548
http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=460638

I like the last one: "Foods That Make You Look Good Nekid" :D



In rest: shiiit people, sa mananci zahar gol?
Eu am reusit sa renunt la orice produs cu zahar intr-o zi.
Am fructe, am vitamine efervescente, am iaurturi cu fructe, am miere de albine.

Anonymous said...

inlocuieste cu o persoana dulce

functioneaza

Diana Adela Martin said...

prietena mea alina imi spune ca atata timp cat te tii cu dintii stransi de dulciuri ramai copil. eu am mereu in geanta dulciuri, ma fac sa ma simt in siguranta