Sunday, December 10, 2006

my precioussss


Bradut atat de plin ca nu mai ai unde sa arunci un ac. Rog nu-mi faceti observatii pentru faptul ca ursuletul cu caciula de mos craciun are o soseta rupta si i se vede degetul.

Trista soarta a ursuletului Tristan

A incercat sa se urce pe dulap, la punga de bomboane pusa pe ultimul raft de catre matusa, in cardasie cu mama si bunica. Papucelul de pasla s-a prins din greseala in ambalajul unui sapun Protex, uitat pe un raft, exact cand ursuletul apucase punga. Si uite asa a cazut ursuletul pe gresia de bucatarie, rupandu-si capul si un picior. Mame, bunici si matusi, nu mai puneti dulciurile sus, sus de tot!


cuvertura sau noaptea pe un acoperis inzapezit de Craciun

- "piua un pic ca apoi iar incep sa gonesc!"

Dupa cum vedeti mi-am luat camera. Multe, multe multumiri lui andreiard pentru ajutor!!! Inca nu am instalat photoshopul, inca habar n-am cum si ce sa fac mai bine. Dar ce conteaza? Sunt fericita si fac poze!

15 comments:

Anonymous said...

photoshop n-are legautura cu povestile. keep on natural!

Anonymous said...

De acord! Photoshop is teh evil.

Anonymous said...

Promite-i pisicului că, dacă e cuminte, îi faci cunoştinţă cu o domnişoară :)

Anonymous said...

întotdeauna mi s-a părut că albastrul merge cu maroul :-) succes cu pozatu'!

Anonymous said...

sunteti prea rai cu photoshopul :(, are si el partile lui bune.

:))))) ce maleabila este domnisoara, seb! :))))

multumesc andreiard :)

Anonymous said...

e cel mai funny si simpatic bradut pe care l-am vazut de multa vreme!

Anonymous said...

daaaa si mie imi place foarte mult. in realitate e si mai chipes :P n-am stiut eu sa-i fac o poza care sa-l puna in valoare!

Anonymous said...

Felicitari. Si cine e fericitul? ;)

Anonymous said...

adica specia aparatului meu? un modest canon powershot a610 :)

ilisim said...

O, nu! ai aparat mai bun ca al meu, o sa raman de caruta!:((
Si, o, nu ! lejeria de pat o avem la fel :p.

Anonymous said...

:))) aia e lenjeria de pat a pisicului

ilisim said...

:))In sfarsit mi-ai raspuns:p!

Anonymous said...

o, nu! am fost pacalita :P

Anonymous said...

alea sint bomboane CIP ?

Anonymous said...

DA! :) sunt singurele pentru care merita sa-ti rupi gatul :))