Sunday, October 08, 2006

Maree de e-finance

Acum trei ani, prietenul meu de atunci a hotarat ca daca el este abonat la e-finance trebuie sa fiu si eu abonata la e-finance ( cumva, o fata care nu este abonata la e-finance isi pierde din feminitate). Te abonai simplu si usor online, gratuit si revista iti venea acasa.

De 3 ani eu primesc revista e-finance desi cred ca de-a lungul timpului am rasfoit-o doar de vreo 2 ori. Nu de alta dar ce contine ea nu sunt informatii prea noi si interesante. Am tot incercat sa ma dezabonez, mi-au tot trimis instiintari ca daca vreau sa-mi innoiesc abonamentul sa-mi fac simtita intentia, altfel nu voi mai primi revista. Fericita, n-am facut nimic. Degeaba, revista continua sa apara cu regularitate in cutia postala.

Casa este plina de reviste e-finance, cu care nu face nimeni nimic. Mai sunt si pazite de un blestem special, care nu te lasa sa le arunci. Blestemul este foarte puternic. De cate ori am vrut sa arunc un teanc de reviste la gunoi, a intervenit mereu cate ceva si am lasat teancul de reviste la cuier, la usa. Teanc luat apoi de cineva ( sau de la sine putere) si imprastiat la loc prin casa.

Intr-o lume in care totul costa bani si nimic nu ti se ofera pe gratis, nu pot scapa de revista asta. Cand o vad pe mama venind spre mine, fluturand in aer o noua editie...Astept sa vad cand o sa se opreascs fluxul.

7 comments:

Anonymous said...

si astfel prietenul tau de atunci va ramane in mintea ta pentru totdeauna...

Anonymous said...

Eu am fost putin mai norocos, dar nu are legatura cu vreo prietena de-a mea. :D . Anul trecut prin noiembrie am inceput sa primesc revista Saptamana Financiara. Nu am stiut care e treaba, apoi am primit o scrisoare prin posta in care mi se spunea ca am incheiat un abonament prin sms (nu era numele meu, dar era adresa mea ... :D ). Toate bune si frumoase, dupa un timp, am primit o scrisoare si eram anuntat ca perioada de abonare s-a prelungit la un an pentru ca am fost printre primii nu-stiu-cati care au incheiat abonament prin sms. :)
Zic ca-s mai norocos pentru ca Saptamana Financiara e destul de interesanta, intr-o saptamana ajung sa o termin... :D

Anonymous said...

in aceeasi masura in care un spam bot ramane in viata ta probabil :D e doar un real-life spam bot, trebuie doar sa aplici un filtru adecvat, cred ca ar merge experimentat cate ceva pe postas :P

Anonymous said...

eu am un obicei extrem de rautacios de-a analiza continutul cutiei postale si orice nu-mi convine bag la vecini in cutii >:) Sint convinsa de altfel ca macar odata am indesat o promotie billa in cutia unuia din vecinii aia rai care-i lasa p-astia cu promotiile sa intre-n bloc, asa ca nu ma simt prea vinovata :P

thedeady said...

Hmm...parca ar fi de la Reader's Digest. Si aia trimit plicuri cu concursuri in cutia postala a omului saptamanal.
Eventual strange-le pe toate si du-le la reciclat undeva ; poate faci si tu un ban :p

Anonymous said...

mai stii.. poate iti innoieste ..altcineva.. abonamentul :P

Monica said...

eu nu pun in cutiile altora ci frumusel, deasupra, pe cutia postala.
vine, insa, cineva BUN LA SUFLET, si de o saptamana e jocul acela cu foaia scoasa de mine din cutie, foaia gasita inapoi in cutie..o sa mor, incet