Monday, August 07, 2006

Toata ziua mi-a cantat in cap The river of dreams, cantata de Billy Joel. Melodia nu-mi place deloc. Cand eram in clasa a 7-a sau a 8-a, la o petrecere, cu lumina stinsa, m-am pomenit ca-mi trage un pumn in cap un baiat foarte dragut. Pe atunci un pumn in cap insemna un semn de tandrete, de "imi place de tine de aceea te voi tortura fizic oricand imi esti in preajma". Cel putin asa era pe vremea mea. Evident, ce puteam sa fac? I-am tras si eu un pumn in cap. Si am continuat asa pana cand lumina s-a aprins si figura dezamagita a baiatului mi-a aratat ca de fapt ma confundase. Primisem degeaba pumnii in cap :(.

2 comments:

Anonymous said...

Ce funny :))

Anonymous said...

f bine, sper numai cand o sa stai pe balcon sa nu-ti dea nimeni un pumn in cap :(. eu nu mai am curaj sa o ascult!