Thursday, June 22, 2006

Pagina din jurnalul unei Mantis Religiosa Linnaeus

Mantis religiosa Linnaeus, Calugarita

Mantis religiosa Linnaeus, 1758 Calugarita
Ordinul: Mantodea
Familia: Manteidae
Genul: Mantis

Jurnalul a fost gasit sub salteaua patului din celula. Calugarita fusese deja executata pentru uciderea a peste 20 de masculi ( sau atat putusera sa dovedeasca procurorii). Paznicul care a gasit jurnalul era un admirator fanatic al calugaritei asa ca l-a distrus, nemaiputand fi salvata decat o pagina.

"...mi-a displacut foarte tare de la prima intalnire. Semana cu Michael Bolton si eu nu-l suport pe Michael Bolton. De altfel vin dintr-o familie care nu-i suporta pe Michael Bolton, Barbra Streisand si Val Kilmer iar eu am mostenit toate aceste antipatii.
Primul lucru la care m-am uitat au fost sosetele. Erau sosete maro, specifice gazelor care nu se respecta. Mirosea urat, a parfum ordinar de gura-leului asa ca am stiut de la inceput ca el o sa fie la rand. Dupa, am fumat o tigareta lunga si eleganta, mi-am intins ciorapii de matase neagra pe picioarele mele suple si elegante si profitand de faptul ca ma privea fascinat, l-am mancat."

2 comments:

Anonymous said...

damn, oboseala isi spune cuvantul. ma tot intrebam ce naiba ordin e ala si ce calugarita e aia?! mi-a luat cam juma de minut ca sa-mi dau seama despre ce e vorba :D.

Anonymous said...

http://www.eugen.ro/blog/?p=115