Monday, June 12, 2006

cuvintele

Un prieten nu suporta cuvantul "piersica". Se cutremura numai cand auzea cuvantul pentru ca ii evoca un lucru moale, nu prea placut la atingere, parca isi inchipuia ca pune mana pe un vierme cu par. Normal ca daca doar denumirea il umplea de tremurici nici piersicile ca fructe nu-i placeau. Mare dezamagire pentru mine, care sunt o fana a piersicilor si nectarinelor. Imi plac si fructele si cuvintele.

O alta prietena avea ce avea cu cuvintele "baltoaca" si "frantuz". Tare grea viata am avut cu ea pentru ca daca frantuz spun mai rar, in schimb de fiecare data cand ploua vorbesc despre baltoace pana cand se satura lumea. Mie mi se par niste cuvinte amuzante. Baltoaca pentru ca suna caraghios si frantuz pentru ca suna a spilcuit, a filfizon ( alte cuvinte care-mi plac foarte mult).

Ce certuri am avut insa cu un fost prieten din cauza lui Chitzibush. Nu stiu voi cum sunteti, dar eu sunt o persoana rezistenta la jigniri. Daca este vorba doar de mine, poti sa-mi zici cum vrei, sunt om mare, ma descurc. Numai sa nu te iei de Chitzibush. Eu il consider pe Chitzibush a fi un fel de soarece mic si pufos, cu ochi negri, vioi, sclipitori. Este mic, temator si lipsit de aparare. Dar foarte destept si creativ, plus ca te surprinde intotdeauna printr-un umor deosebit. Este de fapt simbolul a tot ce e mai cute. Dar fostul meu prieten cand auzea de Chitzibush incepea sa-l vorbeasca de rau, plin de ura chiar. Il facea prost, urat si ordinar. Zicea ca nu-l poate suferi si ca-l scoate din sarite numai numele lui. Ca atare ne-am certat de n ori din cauza acestui Chitzibush. Daca stie acest imaginar Chitzibush de cate ori i-am luat apararea, sper ca si el in lumea lui sa se ia de alt Chitzibush daca acela va zice vreodata ca-l enerveaza numele Irene.

Tot incerc sa-mi dau seama daca eu am vreun cuvant pe care il urasc cu patima. Dar nu-mi vine nimic in minte. Ceea ce mi se pare dubios. Dintr-o mare de cuvinte trebuie sa fie macar unul care sa-ti fie antipatic. E la fel de aiurea sa nu existe nici unul ca atunci cand ai zice ca iti plac toti oamenii pe care ii cunosti. Este imposibil.
Daca-mi amintesc dau un later edit.

7 comments:

Anonymous said...

eu am ce am cu "slinos" si suratele din estetica uratului...

Anonymous said...

Cand zic slinos, nu stiu de ce, imi amintesc de Joe Indianu' din "Aventurile lui Tom Sawyer" :-\

Unknown said...

am o prietena care se inverzeste daca aude verbul "a zãbovoi".
eu mi-am dat seama astazi ca nu suport sa aud "ghiuvetã" si "fasolicã". Brrrrr

Anonymous said...

Cand bunica mea foloseste apelativul "flacau" imi vine sa sar pe geam.

Fille en Aiguilles said...

"citirică"

"frămitură"

"biscuite"

"clisă", "clică", "chică", "a colcăi"

"fată" as in "hai la mol, faaaată"

"drogatule"

"futat" in loc de "futut" [ce sacrilegiu !@!]

"eee?! cât de tare e?"

"foaaarte tare, frate!"

"ce faci, moşu'/coa[i]e?"

"panaramă" [care-i faza cu cuv asta? eu aveam impresia ca se pronunta panorama pana si in situatii de felu "uite-o p-aia ce panorama e". de ce dracu tre sa zica toata lumea "panaramă"?!]

"mergi cu mine in club?"

"n-are ăla faţă de aşa ceva"

"jale" as in "fata jale caut baiat jale pentru o relatie jale"/"hahaha, esti jale, fata" [= supermisto, marfa, beton, cul]

etc. [mai am multe etc-uri da mi-e somn]

ps: "jale" asta e atat de penal incat aproape-mi place [omg, poate incep sa-l folosesc]

Anonymous said...

Pai panorama o fi fost considerat prea frumos pentru a descrie unele privelisti :P si d-aia a fost transformat in panarama.

Mi-am amintit niste cuvinte care ma enerveaza:

matrapazlac si nostimada. nostimada ma calca pe nervi.

si mai sunt cuvintele pe care unii oameni le termina in -e: tigare, matuse, use, papuse.

Fille en Aiguilles said...

celulita

salam