Wednesday, June 14, 2006

:-<

Din cauza multipla de oboseala si "in the mood for love" ost am cazut in butoiul cu melancolie. Am inceput sa fac poze polaroid la ganduri si m-am suparat pe mine, mi-am spus ca sunt o fraiera care nu are curajul sa recunoasca ca este o criminala lasa. Spun despre mine ca nu pot sa omor nici macar o musca, un tantar sau o molie. Dar pe molii le omor inchizand ochii ( si d-aia imi si scapa), pe tantari ii omor cu ajutorul pastilelor ( ca altfel nu ma lasa inima, pentru ca au si ei familii si o paine de pus pe masa copiilor) iar pe muste as vrea sa le omor atunci cand ma enerveaza, dar nu prea le pot prinde. Dupa cum vedeti, omor in dreapta si in stanga si apoi scriu ca un mic zeu, pe blogul meu ceresc, ca de fapt nu sunt un zeu rau, ca-mi pare rau ca fac toate astea. Dar nici prin gand nu-mi trece sa opresc masacrele.

7 comments:

Fille en Aiguilles said...

ma gandesc ce bine ar fi sa... faci poze la ganduri si mai apoi sa arzi pozele. si cum sunt ele asa negre si horror, poate s-ar face si gandurile scrum, cu tot cu poze. exorcism fotografic.

Florin said...

Deci si tu esti: "careful to all animals
(never washing spiders down the plughole)"
maybe"no killing moths or putting boiling water on the ants"
or "still cries at a good film,
still kisses with saliva"?

Eu nu inteleg cum de nu poti omora o musca sau un tantar, e atat de simplu. Just do it, without remorse. Muhahaa!

Anonymous said...

florin: bleah, mustele sunt squishy - just don't do it... ;>

Anonymous said...

Nu pot, se pare ca micul calugar tibetan din mine are un cuvant greu de spus :D

albeenah said...

aualeo nu-ti mai aduc "In the mood for love"...dc declaseaza toaTE astea ;)

Anonymous said...

O alta minte tibetana care se imparte intre empatii si instincte vine sa te consoleze: eu pot sa kilaresc moliile (de cand mi-au mancat o bluza faina si s-au ospatat dintr-o patura 'zestre'), iar cu mustele sunt mai diplomata: o pun pe mitza la munca cea de jos.

Anonymous said...

vaaaaaaaaaaai, halal tibetan! tii pisica in sclavie. maine poimaine o pui sa lucreze la masina de cusut :P