Tuesday, May 30, 2006

A venit!

Uneori am asa o pofta sa fiu snoaba, sa joc tenis cu mingi din imitatie de piele de leopard si sa discut despre pensule pentru caligrafie. Si sa-mi pese doar de faptul ca am o coafura care este demodata pe coasta de azur.

Revenind la normal sunt bucuroasa pentru un lucru foarte marunt. S-a intors Big Shoulders. Sau ma rog, un urmas al lui. Big shouldersii sunt un neam de tauni ( sau asa ceva) care in fiecare vara vin in sejur la noi, la muscatele si petuniile de la ferestre. Ei poarta bluze pe gat, in dungi ( exact ca pisicul meu) si pantaloni negri stramti si sunt niste persoane destul de dubioase in general. Si dupa cum le zice si numele, au niste umeri foarte lati, in contrast cu talia lor subtire, trasa prin inel si curea d&g. De ce ma bucur ca a venit un alt urmas al neamului? Pentru ca superstitia zice ca un big shoulders la casa omului aduce vremuri bune. Nu ca mi-ar merge mie rau, dar traiesc vremuri cam plictisitoare :)

3 comments:

Anonymous said...

ai putea sa vii maine (la 20.15) cu mine, mariko si masi la film (nu zic ce film, ca sigur nu iti place) ca sa ma iesi din monotonie si sa nu te mai plictisesti. :)

vb diseara cand intru pe ymsg.

ps: la un asa film, e perfect sa fii snob/snoaba. serios. daca vrei, putem sa luam si pisicul cu noi, tu il imbraci in hainute special concepute pentru pisici (cu frac si papion) si tot timpul filmului ii explici ce se intampla pe ecran.

Anonymous said...

nu pot sa vin la filmul misterios :(. iar am program incert ( adica un meeting pus la ora tarzie care in mod sigur o sa se prelungeasca)

albeenah said...

plictiseala e cuvantul zilei...lunii...anului...!
M-am gandit si eu la cateva chestii marete si mobilizante pe care as putea sa le fac...dar pana la urma ...cum spuneam in blog...e vba de mentalitate frate!!! Adika hgai sa incepem sa gandim putin mai poztiv...si kiar daca prima data o sa ne impiedicam si sa cadem intr-un canal..cu timpul o sa avem parte si de chestii mishto ;)