Monday, April 03, 2006

Da

-Murit de ciuda in weekend pentru trezit si sambata si duminica la ora 6 dimineata, din cauza de pisoi gras care rontaia degetele de la picioare
- Tot in weekend, visat vise urate, cu teroristi si ostatici. Rascumparare ceruta de teroristi: mese cu farfurii de supa, cu lingura, cutitul si furculita aranjate regulamentar, dupa codul bunelor maniere. Neprimit rascumparare: colegi impuscati :(
- Foarte suparata, da' foarte suparata pe cineva... supararea suprema.
- Duminica am fost in parc si am facut baloane de sapun. Am si poze. Nu stiu daca le postez pentru ca mi s-a nazarit ca arat ca un raton. Ca un raton care face parte dintr-o comunitate de ratoni care se ocupa cu invatatul oamenilor prin parcuri sa faca baloane de sapun ( un ong secret)
- Mellowdrone - Fashionably uninvited si citit cu picatura "Padurea norvegiana", de teama sa nu se termine prea repede.
- Vreau inapoi yahooul meu, e ciudat pe meebo. Facem acum intrunire secreta si cu accountii sa ni-l dea inapoi.

6 comments:

Anonymous said...

mmm... baloane de sapun in parc... what a great idea. Should try soon pentru ca am uitat cum arata.

Anonymous said...

da, din pacate foarte putina lume mai face baloane de sapun :(.

Delice said...

Am fost si eu sambata in parc si am facut baloane de sapun.
Si sa stii ca ratonii sunt dragutzi :)))))

Anonymous said...

da, dar nu toti ratonii sunt fotogenici :)

apropo de ratoni: pot fi cumparati si in Romania, din Brasov si inca un loc, am uitat care.

Masi said...

Din-asta-mi eşti Irene, pe toţi vrei să ne cumperi.

Anonymous said...

ei lasa, ca nu sunt un om atat de rau :P