Wednesday, March 22, 2006

Gusturi

Da, marturisesc ca fac discriminari. Cand este vorba de culoarea hainelor sau a pantofilor. Si am dreptate. Intotdeauna femeile imbracate in roz din cap pana in picioare vor fi antipatice si nesimtite ( later edit: pentru mine). Si te vor calca pe picioare, in timp ce rozul aprins al taiorului lor te va orbi si te va face sa intri intr-un stalp. Si nici macar nu vor zice "pardon". Pentru ca femeia imbracata total in roz are drumul ei, de la care nu o poate abate nimeni.

Mai am o mare problema si cu femeile cu ghetute argintii cu toc. Interesante incaltari acesti pantofi argintii. Unii dintre noi se vor simti ispititi sa-i asemene cu niste cizmulite de astronaut. Sau de persoana care se duce sa faca dezinfectari intr-o zona infestata de un virus mortal. Eu cred insa ca daca incalti asa ceva o sa ai picioare de omul de tinichea. Sau de omul acela de la inceputul filmelor rusesti,cu tichie ca un degetar, care batea un gong. Cand mai ai insa si diademe de margaritare albe pe ei se schimba treaba. Nici macar nu mai am cu cine sa te aseman. Pentru ca intreci chiar gustul prostului gust.

Mai discriminez si pantofiorii aurii eleganti( cu sau fara paiete). Intotdeauna mi-am inchipuit ca daca un gandac ar avea bani si de unde sa-si cumpere, pantofiori aurii si-ar cumpara.Eventual niste balerini aurii, usori si comozi. Ca sa poata umbla mai bine pash-pash prin punga de paine si sa scoata zgomotul acela discret, aristocratic, dulce fosgaitor, mancator de nervi.

14 comments:

theTudor said...

yea gut them bitches irene ! bigup ! ;)

Masi said...

Cocalarul cu pantofi albi şi fără şosete e preferatul meu.

Anonymous said...

Preferatii mei, de departe, sunt pantofiorii cei aurii, cu toculet si baretuta, intalniti la 10 dimineata, in metrou.

Anonymous said...

da, pantofiorii aurii cu baretute sunt incantatori mai ales pentru ca pot fi purtati in orice moment al zilei :P

cocalaraul cu pantofi albi si fara sosete ( pantofi albi cu varful rasucit) va purta si pantofi negri sau visinii ( cu gaurele sau nu) fara sosete ( sau cu sosete flausate). si acesti pantofi vor avea obligatoriu un pic de toc.

Anonymous said...

Ploua atat de tare incat aveai impresia ca esti intr-un tamblou din care culorile vor incepe in curand sa se scurga. In hambar era insa atat de cald... Sanii ei tresaltau ...glumesc
Ma lasi sa scriu ce vreau eu in posturi fara sa ma cenzurezi? Fara exceptii si amendamente

Anonymous said...

pai tu poti sa scrii ce vrei :P. numai ca nu pot lasa comentarii de genul aluia pe care l-am sters pentru ca nu se cade. si se supara prietenul :)

Anonymous said...

Gusturi...Mie din contra mi se pare rozul una din culorile cele mai frumoase de privit si de purtat...o culoare blanda care te calmeaza, te indeamna la visare.
...o viata in roz...bine zis!
Sigur ca trebuie sa ai si putin curaj sa te imbraci din cap pana in picioare in roz. Eu n-as putea sa pun roz pe mine dar as vrea sa pot...si nu orice fel de roz, unul deschis, solar...

Anonymous said...

N-am nimic cu rozul. Si eu port roz. Vorbesc de persoanele care se imbraca in roz aprins din cap pana in picioare si merg incandescente prin oras. Prea mult roz strica.

Anonymous said...

Totusi de ce sa generalizam :"Intotdeauna femeile imbracate in roz din cap pana in picioare vor fi antipatice si nesimtite."?A, daca ziceai "imi vor fi" sau "imi vor parea" era intr-adevar chestiune de gusturi.

Anonymous said...

bine, ca sa nu generalizam am adaugat ca este parerea mea. desi consider ca nu prea era necesar deoarece fiind blogul meu, este de la sine inteles ca fiecare post reflecta punctele mele de vedere cat se poate de subiective.

Anonymous said...

de acord, scuze ca am insistat cu comentariile

Anonymous said...

sunt convins ca pot sa scriu ce vreau...wordul meu nu imi mai impune restrictii de mult...si nu prea vad ce treaba are prietenul cu posturile mele da in fine, ma predau

Anonymous said...

Cand mai faci reviews la imbracaminte de dincolo de prost-gust? :) Cine trebuie sa ia atitudine. Te sustin

Anonymous said...

asteptam acum sa vedem care sunt tendintele primavara-vara. dar prevad ca pietrele pretioase si vesmintele aurite sunt la rand :p ( sigur, ma gasesc eu sa arunc cu piatra ( pretioasa) cand si eu am blugi cu nestemate. am reusit insa sa dau jos una. mai am inca vreo 9:P )