Wednesday, February 22, 2006

Vrooom

De ce nu-mi iau carnet de sofer? Pentru ca vad in fiecare zi oameni care se dau jos din masini cu bate in maini si lovesc masinile altor oameni. Azi am vazut un nene furios care s-a napustit la masina altui nene cu un facalet de bucatarie in mana. Era un facalet tipic romanesc, cu motive populare, de intins coca. Mi-am lungit gatul sa vad daca avea urme de faina. N-avea. Mie imi este greu sa folosesc facaletul ala la intinsul aluatului pentru cozonaci. Imi inchipui cat de greu mi-ar fi sa-l rotesc deasupra capului, ca un buzdugan, daca ar trebui sa-mi fac dreptate in trafic.

4 comments:

Anonymous said...

Care mos? Era un tanar in putere, semanand oarecum cu un ocnas la infatisare, vorba si port.

Anonymous said...

din cauza asta s-au inventat diverse tipuri de facalet: unele mai mici, altele mai mari, pentru variile maini care le vor folosi.
Totul e sa imbratisezi ideea vadalismului si a violentei si a... a... junglei!, prima data e mai greu, si sa vezi cum iti iei, peste noapte, carnet.

Anonymous said...

o prietena i-a zis sotului sa-i cumpere si ei o bata, sa aiba in masina. si sotul i-a cumparat un balon in forma de bata.

eu nu pot sa omor nici un tzantzar pentru ca ma gandesc ca e tata de familie, sarac, cu copii si casa din chirpici si are si el nevoie sa-si duca zilele cumva, amaratul. deci nu as putea sa ma descurc. mai ales ca sunt un om foarte politicos si am dat dovada de maniere alese chiar si atunci cand un hot mi-a furat 20 de mii de lei in 282 si i-am cerut cu mult bun simt inapoi pentru ca mi-era sete si voiam sa-mi cumpar suc. a sunat foarte ciudat. parca i-as fi cerut sa ma imprumute si pe mine cu niste bani.

Anonymous said...

Keep up the good work
» » »