Saturday, February 11, 2006

despre musafirii mei

cum ziceam intr-un comentariu mai jos am sters orice legatura cu trafic.ro pentru ca ma saturasem sa fiu obsedata de locul pe care il ocupam in clasament. cat am urcat, cat am scazut, de ce am scazut, de ce nu-mi recunoaste toti vizitatorii etc. si am facut-o ca sa demonstrez ca bloggerii nu sunt attention whores ( desi sunt stats whores :p) cum zice cineva, persoana semnificativa nu spui cine. nu voiam sa incep sa scriu pentru trafic asa ca am taiat din template codul de la trafic.ro. nu sunt complet eliberata. o sa fiu cand o sa am taria de caracter si o sa renunt si la statcounter. ceea ce, probabil, nu se va intampla niciodata.
ma gandeam zilele astea cine sunt cititorii blogului meu. 98% sunt oameni pe care nu-i cunosc. prietenul mi-a citit doar de 2 ori blogul si ultima oara a nimerit tocmai la postul despre cand iti dai seama cand te iubeste ( asa ca am incasat un "not gonna happen" la faza cu stersul nasului cu maneca si un "lol" demonic la faza cu centura de siguranta). prietenele mele cu care mai tin legatura uita mereu de blogul meu, cand le mai aduc aminte si le dau link ma intreaba invariabil: "dar ce este acela un blog? ". cei mai multi vizitatori nu sunt din romania, ci din state si tari nordice.
sunt aproape sigura insa ca parintii mei au intrat de cateva ori. ei nu prea se pricep la computere iar tata cauta pe net odata nu stiu ce pe calculatorul meu, cine stie ce o fi apasat si i-a aparut pagina cu blogul meu. si a venit panicat sa-mi zica " tata, vezi ca ai un virus. ceva cu o minte cu ceai".

6 comments:

Anonymous said...

pai vezi, daca nu vrei sa iesi cu noi la shpritz sa ne cunoastem...

Anonymous said...

ba vreau sa ies! urmatoarea data cand ma mai invitati vin si eu!

Anonymous said...

ok, am notat. this might happen sooner than u think, btw... :)

Anonymous said...

f bine. am o pofta de socializare mare zilele astea.

Anonymous said...

fry vine la pachet cu eugen theTudor si poate si Boo, si cand se face farte tarziu si ai ochii rosii si adormi zice: "the night is young - hai sa mergem in Tra-la-la"

Anonymous said...

:)) well, poate ca asta imi trebuie. eu sunt genul care adoarme pe la ora 11 jumatate pe negandite.