Tuesday, January 24, 2006

post despre frig si pe blogul meu

Tiii, ce frig este. S-a stricat centrala :((. Stau la birou, cu un teanc de reviste playboy intr-o parte si un teanc de reviste pt femei in cealalta parte (interes de serviciu, don't ask :P), cu manusile in maini ( ce bine ca azi mi-am luat manusile cu degete, nu cele cu un singur deget) si NU sunt creativa. Pentru ca in cap am ger. Ideile mele s-au transformat in turturi cristalini. Voiam sa fiu altfel si sa nu scriu despre frigul de afara dar se pare ca nu se poate. Am vorbit despre vreme zilele astea de parca sunt o baba preocupata doar de buletinele meteorologice. Dar cum sa nu fiu preocupata cand merg pe afara si mi-e teama ca o sa-mi curga nasul fara stirea mea si lumea o sa zica: "ia uite si la fata asta ce asa si pe dincolo este. n-are si ea servetele ca omul normal". Ce e bun la frigul asta: mi-a crescut capacitatea de empatie. Empatizez cu paznicii de parcari, cu cersetorii de la colt de strada si cu cei care vand ziare. Deci, datorita frigului, sunt un om mai bun!!!

7 comments:

Anonymous said...

...cu un teanc de reviste playboy intr-o parte si un teanc de ALTE reviste CU femei in cealalta parte...

:D

Anonymous said...

Intr-adevar foarte frig, dar cu teacul acela de reviste poate mai avem scapare de inghet total ;)

Anonymous said...

nu merge, am incercat :(..se pare ca sunt total insensibila la farmecul feminin.
sunt f nemultumita. toata lumea care se perinda pe langa biroul meu se gasesc sa remarce numai playboyul cu oana ionita pe coperta. c'mon..exista tipe mult mai bune.

Anonymous said...

Fishing for compliments, are we? :P

Anonymous said...

:))evident. ma oftica sa vad ca nimeni nu remarca playboyul cu mine pe coperta. si doar l-am pus primul in teanc :P

Anonymous said...

well you know how it is, we've all seen barbie undressed.

(yup, even guys. you know: curiosity.)

after a while the novelty wears off ;)

Anonymous said...

:))