Wednesday, December 21, 2005

Nu ajunge ca sunt racita, mai sunt si nemultumita

Sunt o eroina a campului muncii. Flutur ca steag un servetel galben, de sters mainile ( ca cele obisnuite au disparut in negura trecutului, depasite de situatie). Desi toata lumea ne trimite acasa, eu si febra mea ne incapatanam sa ramanem din cauza celor 2 briefuri care NU MAI APAR.
Am descoperit ca sunt foarte netalentata la darts.
Nu voi avea concediu, doar zilele libere obisnuite de sarbatori :(.
kdlfjadslfjds. Asta e!

2 comments:

madlen said...

iti scriu din viitor :) pentru ca te-am "cunoscut" doar in 2008 .. si pentru ca imi place ca traiesti in povesti si pentru ca imi plac blogurile mai ales pentru arhivele lor care iti permit sa dai timpul inapoi... si eu cred ca 2009 va fi un an special ceea ce iti doresc si tie si lumii tale :)

Iren said...

:) :) :)
iren din 2005 e fericita sa afle asta si-ti multumeste foarte frumos ca ti-ai facut timp sa o anunti.