Thursday, July 07, 2005

Din nou despre piticii mei de pe creier

Ca sa nu mai existe probleme anunt ca piticii mei de pe creier sunt urbani, in afara de aia care sunt castelani. De ce fac precizarea asta? Pentru ca azi un prieten mi-a trimis un link catre un site cu modele de casute rustice pentru piticii mei...de parca piticii mei ar fi obisnuiti sa incalzeasca mancarea pe resou sau sa foloseasca butelia intr-o casuta tip cabanuta. Sunt obisnuiti cu cladiri masive din sticla si piatra, cu felinare, strazi din asfalt si fantani arteziene, parcari supraetejate si sculpturi avangardiste. Si oricum majoritatea au o situatie materiala foarte buna asa ca au deja casutele lor, masinile lor ( e drept, unele luate in leasing) asa ca nu este nevoie sa fie propuse idei pentru cazarea piticilor. Afacerile cu credite si sistemul bancar de la mine din cap sunt foarte bine puse la punct, ca si sistemul asigurarilor sociale. Nu am nimic cu oamenii care au pitici rurali in cap, in cazul meu insa au existat prea multe revolutii sangeroase care au condus la sacrificarea piticilor rurali in favoarea unui stil de viata exclusiv urban.

3 comments:

Iren said...

s-a modificat :P

Anonymous said...

urbanu' ne omoara... nu se mai poate dom'le fara urban. totul este urban. propun sa promovam stilul rural sa facem muzica rurala sa ne inmbracam in stil rural si cel mai important sa facem arta rurala. pana si piticii au ajuns urbani

Anonymous said...

in apararea mea si a piticilor mei :(...cand a fost scris textul, urban era un simplu cuvant care desemna niste oraseni care nu se pricep cum sa lucreze pe camp sau in grajd si nu avea amploarea din ziua de azi :-s